Jdi na obsah Jdi na menu
 


Yamaha

29. 11. 2008

 

WR250F Blue 2007

Tolik vítězství ve světovém šampionátu Enduro E1 jako Yamaha WR250F nemá na svém kontě žádný jiný motocykl. Pro rok 2008 tento vítězný stroj přichází s novým hliníkovým rámem, ostřejšími křivkami a vylepšeným motorem, který je připraven dále vítězit v jakémkoli terénu.

Zaruka na stroje  6 měcícu  (momo závodní stroje)

Cena za SPZ u ENDURA 3000 Kč ,včetně namontované homologační sady  

 

Parametry a vlastnosti

  • Motor
    - Nový čtyřtaktní kapalinou chlazený motor z vycházející z YZ250F
    - DOHC 5 ventilů
    - Vrtání x zdvih 77,0 mm x 53,6 mm
    - Lehké titanové sací a výfukové ventily
    - Elektrický startér
    - Systém vyvažování typu Enduro
    - Upravená pětistupňová převodovka
    - Mazání se suchou klikovou skříní
  • Podvozek
    - Zcela nový lehký částečně dvojitý kolébkový rám z hliníku
    - Kapotáž ve stylu YZ nové generace
    - Kryt motoru z plastické pryskyřice
    - Řídítka Pro Taper
    - Brzdové kotouče s tvarovanými okraji
    - Lehké kované můstky vidlic
    - Vylepšené zadní odpružení
    - 18palcové zadní kolo
    - Kovaný hliníkový boční stojan
    - Kompaktní digitální rychloměr
  • Motor převzatý z modelu YZ
    Nová Yamaha WR250F je vybavena výkonným motorem převzatým z YZ250F, který produkuje silnější a masivnější výkon pro další vítězství v závodech enduro i při amatérských honičkách v terénu.

    Speciální profil vačky s optimalizovaným časováním
    WR250F 2007 přichází s upravenými profily vaček a modifikovaným časováním ventilů pro lepší výkon v nízkých a středních otáčkách – přesně kde jej enduro jezdci potřebují nejvíc.

    Kratší odstupňování převodovky
    Převodovka nové WR250F 2007 má upravené převodové poměry s kratším odstupem mezi třetím, čtvrtým a pátým stupněm. Tím se redukuje snížení otáček při řazení vyššího stupně a otáčky motoru tak mohou zůstat v optimálním výkonovém pásmu.

    Nový systém mazání se suchou klikovou skříní
    Tento nový mazací systém, který je opatřen kompaktní olejovou nádrží o objemu 720 ccm umístěnou před motorem, přispívá k centralizaci hmotnosti a lehčí ovladatelnosti.

    Širší, zesílené chladiče
    Širší chladiče nabízí větší čelní plochu a jsou uchyceny lehkými zesílenými držáky s vyšší odolností proti poškození v případě pádu.

    Nový výfukový systém
    Upravené profily vaček a časování ventilů doplňuje výfukový systém s delším potrubím užšího průměru a kratší koncovkou umístěnou více vpředu.

    Upravené nastavení karburátoru a CDI
    Novému časování ventilů odpovídají i upravená nastavení karburátoru a nová řídící jednotka zapalování s modifikovanou mapou.

    Nový lehký částečně dvojitý kolébkový rám z hliníku
    Hliníkový rám modelu WR250F 2007 s částečně dvojitou kolébkovou konfigurací je jedním z nejpokrokovějších ve světě off-road a je vyroben ze tří různých druhů hliníku – litého, kovaného a taženého – čímž je dosaženo optimálně vyvážené tuhosti.

    Vyvážená tuhost, nebo chcete-li „shovívavost“ nového rámu – v kombinaci s nízkým těžištěm částečně dvojité kolébkové konstrukce – nabízí prvotřídní jízdní vlastnosti a bezkonkurenční ovladatelnost.

    Specifické WR rozměry a nové stupačky
    V zájmu optimální ovladatelnosti má WR250F níže umístěné sedlo, doplněné širšími a nižšími stupačkami ve srovnání s motokrosovým modelem YZF.

    Lehká kapotáž nové generace ve stylu YZ
    WR250F 2007 je vybavena zcela novou kapotáží, která zahrnuje 8litrovou palivovou nádrž s grafikou ve stylu YZ, kompaktní nový přední světlomet 35/36,5 W, nové boční kryty a zadní blatník, a lehký zadní světlomet z LED diod.

    Speciální WR sedlo
    Speciálně vyvinuté sedlo modelu WR250F je nižší a tenčí než u verze YZ, a jeho plynulé napojení na 8litrovou palivovou nádrž umožňuje snadné přesouvání váhy.

    Kryt motoru z plastické pryskyřice
    Nový kryt motoru, vyrobený z jednoho kusu plastické pryskyřice, je o 80 g lehčí než předchozí verze ze tří hliníkových kusů a dá se lehce odmontovat povolením pouhých tří šroubů.

    Nový box vzduchového filtru
    Nový airbox se otevírá uvolněním jediného rychloupínače. Tento prvek, společně s mechanismem rychlého uvolnění vzduchového filtru výrazně usnadňuje výměny filtru.

    Řídítka Pro Taper
    Lehká řídítka Pro Taper, která nabízí jezdci lepší pozici, jsou jen jedním z příkladů široké škály vysoce kvalitních komponentů, jimiž se WR250F 2007 vymyká nad ostatní terénní motocykly.

    Brzdové kotouče se zvlněnými okraji
    Výbavu nové WR250F tvoří mimo jiné i lehké brzdové kotouče se zvlněnými okraji, které snižují neodpruženou hmotnost o 80 gramů a nabízí lepší brzdný účinek a snadnější čištění destiček.

    Lehké kované můstky vidlic
    Další hmotnost byla ušetřena použitím kovaných můstků vidlic. Novinkou pro modelový rok 2007 jsou i kované objímky řídítek. Obě tyto změny přispívají ke snadnějšímu zatáčení.

    Vylepšené odpružení
    Nový delší zadní tlumič je vybaven větší přídavnou nádobkou pro stabilnější funkci při delších rozjížďkách, zatímco 48mm přední vidlice disponují upraveným enduro nastavením, odpovídajícím novému hliníkovému rámu.

    Odlehčené komponenty
    Nová Yamaha WR250F je vybavena řadou ultra lehkých komponentů, včetně nové osy zadního kola, krytu řetězu, vodítka řetězu a nejrůznějších lehkých šroubů a matic..

    Další specifické enduro prvky
    Dalšími důležitými prvky jsou: kovaný hliníkový boční stojan, 18-palcové zadní kolo, enduro koncovka výfuku a O-kroužkový řetěz. Model 2007 je navíc vybaven novým kompaktním digitálním tachometrem.

  • Technické specifikace motoru:
    - Kapalinou chlazený čtyřtakt o obsahu 250 ccm
    - DOHC 5 ventilů
    - Vrtání x zdvih 77,0 mm x 53,6 mm
    - Elektrický startér
    - Konstrukce převzatá z YZ250F
    - Speciální profil vaček a časování ventilů pro vyšší výkon v nízkých a středních otáčkách
    - Upravené nastavení karburátoru a CDI
    - Nový design výfukového systému
    - Upravená pětistupňová převodovka s kratším 3., 4., a 5. stupněm
    - Mazání se suchou klikovou skříní a oddělenou olejovou nádržkou pro optimální centralizaci hmoty
    - Větší chladiče se zesílenými úchyty
    - Upravená konfigurace sání
  • Technické specifikace podvozku:
    - Nový lehký částečně dvojitý kolébkový rám z hliníku
    - Speciální WR rozměry a nové stupačky
    - Kapotáž ve stylu YZ nové generace
    - Speciální WR sedlo
    - Kryt motoru z plastické pryskyřice
    - Nový box vzduchového filtru
    - Řídítka Pro Taper
    - Brzdové kotouče se zvlněnými okraji
    - Lehké kované můstky vidlic
    - Vylepšené zadní odpružení
    - 18palcové zadní kolo
    - Kovaný hliníkový boční stojan
    - Enduro koncovka výfuku
    - Kompaktní digitální rychloměr
    - Nová grafika

 

parametry

Chlazení motoru Kapalinou
Typ motoru Čtyřtaktní jednoválec,5 ventilů na válec, DOHC
Zdvihový objem 250 ccm
Vrtání x zdvih 77 x 53,6 mm
Kompresní poměr 12,5 : 1
Systém mazání Suchá skříň
Příprava paliva Karburátor Keyhin FCR-MX 37/1
Typ spojky Vícelamelová v olejové lázni
Systém zapalování CDI
Startér Elektrický i mechanický
Převodovka Se stálým převodem, pětistupňová
Sekundární převod Řetěz
Objem palivové nádrže 8 l
Objem olejové náplně 1,4 l
Rám Hliníkový částečně dvojitý kolébkový rám
Systém předního odpružení Teleskopická vidlice
Přední zdvih 300 mm
Systém zadního odpružení Kyvná vidlice
Zadní zdvih 310 mm
Přední brzda Jednokotoučová Ø 250 mm
Zadní brzda Jednokotučová Ø 245 mm
Přední pneumatika 90/90 R 21 (54 R)
Zadní pneumatika 130/90 R 18 (69 R)
Délka 2180 mm
Šířka 825 mm
Výška 1305 mm
Výška sedla 990 mm
Rozvor 1480 mm
Minimální světlá výška 370 mm
Hmotnost bez náplní 106 kg